Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Ο μικρός δικός μου καθρέπτης!

 
 
 
 
Χαίρετε!
Καλή Μεγάλη Σαρακοστή!
 
Να σας δείξω κάτι;
 
 
 
 
Σήμερα, μία ακόμα φορά, κράτησα αυτό το καθρεπτάκι στα χέρια μου.  Ήμουν κοπελίτσα όταν μου το έφτιαξε ο αδελφός μου!
Παιδί κι αυτός τότε, με μια φλύδα κουκουναριάς (όπως πάντα δημιουργούσε μικρά έργα τέχνης με ό,τι πιο απλό)  μου το έφτιαξε και μου το ζωγράφισε...   
 

 
... με δύο ζωηρά περιστέρια! Μάλλον, πιτσούνια είναι!
 
 
 
Και μέσα στο καθρεπτάκι μού ζωγράφισε συννεφάκια! 
Θυμάμαι ότι τα συννεφάκια ήταν αυτά που με είχαν εντυπωσιάσει περισσότερο! 
 
 
Τώρα που καταλαβαίνω λίγο καλύτερα με εντυπωσιάζουν πολύ περισσότερα πράγματα... όπως λόγου χάριν με πόσο λιτά μέσα  απέδωσε τα πουλιά, την κίνησή τους, τη ζωντάνια τους!  Πόσο όμορφα έχει έρθει το κάθε πουλί να "γεμίσει" το κάθε φυλλαράκι του καθρέπτη...  Είναι σα να αιχμαλώτισε τη στιγμή που τα δύο περιστεράκια κάτι λένε... προς τα κάπου ετοιμάζονται να πετάξουν μαζί! 
Κι αυτό το γραπτό κόσμημα στο καμπύλο αέτωμα, μία υπόνοια κομψότητος! 
 
*******
 

 
 
 

*******
Λέτε μετά από όλα αυτά να μου φτιάξει κάτι; Μακάρι!
 
Καλό σας απόγευμα!
Καλές κατασκευές! 
 





 

4 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφος είναι αυτός ο σκαλισμένος και απλά ζωγραφισμένος καθρέπτης σου . Πραγματικά υπέροχος.
    Καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παντα ομορφιες εδω μεσα.......και ο αδερφος της καλλιτεχνιας......τυχαιοοοοοοοοοο?......καλο σταδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...