Κυριακή 15 Μαΐου 2011

FULL 50!

 2 in 1




Αυτή η σελίδα-σύνθεση είναι:
  • Η συμμετοχή μου στο Get Creative

    May 1st 2011 layout challenge!!!

  • Η άσκησή μου για το Χρώμα με τη Μελένια(λίγο αργά...), με συμπληρωματικά χρώματα.
****

Αυτή είναι η σύνθεση στο χαρτί.
Μέχρι εδώ είναι χειροποίητη.
Τα υπόλοιπα(μεγάλο 50,years old,like a day)έγιναν
σε πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνων.
Ναι είναι και λίγο... digital!

******

Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα να έχω έτοιμες γραμματοσειρές
προσπάθησα να φτιάξω μόνη μου γράμματα! Επάνω σε χαρτί σχημάτισα γράμματα με πιστόλι ζεστής σιλικόνης. Σε κάποια χαρτιά όταν στέγνωνε η σιλικόνη δεν ξεκολλούσαν... Όμως, σε γυαλιστερά, λεπτά χαρτιά είχε καλύτερο αποτέλεσμα και μάλιστα ξεκολλούσε μαζί και η ανώτερη στρώση, των χρωμάτων. Στις πιο κάτω εικόνες το λευκό είναι εκεί από όπου έχω ξεκολλήσει γράμμα. Έτσι έχω και γράμματα με ότι χρώμα θέλω! Και όχι μόνο...




8 σχόλια:

  1. Εντυπωσιακό.... απορία? είναι χαρτί και digital σύνθεση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν και δεν καταλαβα πως εκανες τα γραμματα (εχω και καποια ηλικια) μου αρεσει πολυ.ειναι χαρουμενη συνθεση γεματη χρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Irini,
    Συμπλήρωσα την ανάρτησή μου μετά την απορία σου.
    Μπορείς να δεις ότι ναι είναι και λίγο...digital!
    Ευχαριστώ για τα σχόλια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τα χρώματα είναι εντυπωσιακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. despoina εξυπνη ιδεα της σιλικονης!!!πολυ εντυπωσιακο ολο το συνολο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. A very dynamic piece , fabulous vivid colours and very original. Welcome to the 50 club ! Thanks for joining us at Get Creative.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα παρατήρησα τη foto, νομίζω πως τα χρώματα και τα γράμματα μου τράβηξαν τόσο την προσοχή που με αποπροσανατόλισαν.. :-P (έχω βέβαια μια διαφωνία ως προς την τοποθέτηση του λουλουδιού)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στην πρόκληση του Get Creative.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...