Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020



Χαίρετε!

Από χαρτάκια μια σταλιά, κομμένα από τα διαφημιστικά φυλλάδια που μου ρίχνουν στην πόρτα μου, αλλά και μερικά από το  διαδίκτυο, ψάχνοντας γενικά για christmas paper template, παλεύω στα γρήγορα μικρές χριστουγεννιάτικες γωνιές. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα όμορφα χαρτάκια υπάρχουν σε αυτά τα φυλλάδια!









Κι έτσι στολίζω μέσα μου "μικρούς χριστουγεννιάτικους κόσμους" . Είναι σαν παιχνίδι!
Να και μια απλή όμορφη κατασκευή για παιδάκια! Κι γιατί όχι και για μεγάλους. Μία χριστουγεννιάτικη φάτνη, με όλες τις φιγούρες της, από ένα παλιό περιοδικό.






Να είστε όλοι καλά! Νάμαστε όλοι καλά!
Και με τα πολλά και με τα λίγα. 
Γιατί  όπως λέει και ο ποιητής:

"Πολλά δε θέλει ο άνθρωπος

να ’ν’ ήμερος να ’ναι άκακος

λίγο φαΐ λίγο κρασί

Χριστούγεννα κι Ανάσταση."





3 σχόλια:

  1. υπεροχα Δεσποινα μου
    ζηλεψαααααααα θα την κανω την παλια φατνη
    μεσα στο μυαλο μου εισαι ...οσες κ να εκανα
    παντα θα με συγκινουν εκεινες οι παλιες που ανοιγαν κ πεταγοταν οι μορφες
    γιατι οχιιιιιιιιιιιιιι παω να τα τυπωσω!!!!
    καλη σαρακοστη με το καλο τα Χριστουγεννα
    χοχοοχοχοχοχο 19 κ σημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή, την ανέβασα και εγώ στο e class για τους μαθητές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...