Κυριακή 22 Μαρτίου 2020






Καλησπέρα σας

Εύχομαι υγεία και υπομονή

Η μικρή κατασκευή μου είναι αντιγραφή από κάποια παρόμοια που είδα στο διαδίκτυο, βέβαια, αρκετά πιο περιποιημένη εκείνη. Cartonnage λοιπόν, με ό,τι χαρτάκι και ύφασμα βρέθηκε.


Χρόνος δεν υπάρχει -κι ας είμαστε μέσα στο σπίτι- αλλά όταν πρέπει κάπως να ξεκουραστεί το μυαλό, μια κατασκευή δεν είναι άσχημη ιδέα. Ακόμα, κι αν σε περιμένει αρκετές ώρες πάνω στο τραπέζι να τελειώσει. Αρκεί που είναι εκεί!







Καλό σας βράδυ, 
καλό ξημέρωμα!




4 σχόλια:

  1. Χαρούμενοοο, πολύ όμορφο. Ρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο! περιμένουμε και Πασχαλινές κατασκευές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ρομαντικη..... μπραβο χρυσοχερα μου... ΕΛΠΙΔΑ στον ΚΥΡΙΟ
    προσευχη ολα θα γινουν οπως ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΕΛΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεσποινα ειναι ενα αντικείμενο που κι εγω εχω ζηλέψει πολύ και έχω βάλει σκοπό οταν συνέλθω ψυχολογικά ν αρχίσω,με χαρτονάκια ομως.Εσυ όπως πάντα επιμελής και καλογουστη χρησιμοποίησες ύφασμα κι έγινε πανέμορφο!Ευχομαι δύναμη,υπομονή και εγκαρτέρηση,με την ελπίδα ο εφιαλτης που ζούμε να περάσει το συντομώτερο δυνατόν χωρίς βαρειές απώλεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...