Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

Αντιγράφοντας κομψά στολίδια από χάρτινες αυγοθήκες / Elegant ornaments from egg cartons






Και αισίως κατάφερα να ολοκληρώσω και το τρίτο στολίδι.
 Αυτό το στολίδι το κατασκεύασα εγώ, αλλά δεν είναι δικής μου εμπνεύσεως. Είναι αντιγραφή από κάποια στολίδια που είδα στο διαδίκτυο και μου άρεσαν πάρα πολύ.

******



Λοιπόν, τα στολίδια που σας έλεγα ήταν δημοσιευμένα -σύμφωνα με όσα διάβασα εκεί όπου τα βρήκα- στο Woman’s Day περιοδικό, πριν πενήντα περίπου χρόνια! Σίγουρα έχουν πολύ δουλειά, αλλά αξίζει τον κόπο. Εγώ πάντως συνεχίζω...ξενυχτώντας! Δείτε!


******
Και πριν σας καληνυχτίσω, να σας δείξω και τα στολίδια που έφτιαξαν κάποια "παιδιά", δικά μου "παιδιά", για το δικό μας χριστουγεννιάτικο δέντρο. Με έκαναν πολύ χαρούμενη όταν δέχτηκαν να προσπαθήσουν  κάτι να φτιάξουν με τα χέρια τους...









Καλή σας νύχτα!






Πηγή για τα στολίδια με αυγοθήκες:http://riversidestudios.blogspot.com/2009/12/pink-saturday-ornaments-elegance-from.html





4 σχόλια:

  1. Υπέροχο το στολίδι σου!!!! Θα προσπαθήσω να φτιάξω κι εγώ...για του χρόνου!
    Αλλά και των παιδιών...πάρα πολύ όμορφα! Μπράβο τους!
    Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και καλές γιορτές να έχεις φίλη μου !! Υπέροχα τα στολίδια από απλές αυγοθήκες !! Αλλά τα παιδικά χεράκια δημιουργούν όμορφα πραγματάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμα εχουν τέτοια δασκάλα και τα παιδιά θα δημιουργήσουν ανάλογα.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!
    Καλές Γιορτές,καλή Χρονιά Δεσποινά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...