Σάββατο 13 Ιουλίου 2019

Το πρώτο μου κουκλόσπιτο/ My first miniature house






Γεια σας!
Έρχομαι πάλι κοντά σας με μία κατασκευή που μου πήρε αρκετό χρόνο, κάτι που δεν το περίμενα όταν τη ξεκίνησα. Απλά, σκέφτηκα, θα φτιάξω ένα κουκλόσπιτο με αυτά τα ωραία χαρτόκουτα... θα το κάνω απλό, γρήγορο, χωρίς πολλές λεπτομέρειες.

Τελικά, και χρόνο μου πήρε και αυτό το  παιδικό, το λίγο ναΐφ  δεν το έβγαλε. Είναι λίγο ανακατεμένα τα στυλ. Δεν πειράζει, καθώς η μικρή μου βαφτιστήρα, που θα το πάρει, δεν θα τα ξέρει όλα τούτα...


Χρησιμοποίησα ό,τι είχα. Το μόνο που αγόρασα ήταν κόλλα. Βέβαια, κάποια,  όπως το φωτογραφικό χαρτί που το χρησιμοποίησα στα είδη υγιεινής του μπάνιου και στην κουζίνα, τα είχα ήδη.



Και κάποια πραγματάκια είναι σε δεύτερη χρήση. Όπως π.χ. το ρολόι, πάνω από το κρεββατάκι, είναι από παλιά κάρτα που είχα φτιάξει.  


Το ταπετάκι στο καθιστικό μας το έπλεξε με το βελονάκι η γιαγιά.



Ήταν μία καλή "άσκηση"  στην οποία με βοήθησαν πολλά βιντεάκια στο youtube και οι αυστηρές παρατηρήσεις των δικών μου...
Χαίρομαι που το τελείωσα και νομίζω πως στο επόμενο θα μπορέσω να βγάλω το στυλ που θέλω.
Τέλος πάντων, κάτι που θα είναι ένα πράγμα.

Καλό σας απόγευμα!
Πάντα με υγεία!








.......................................................................................
Η τελευταία εικόνα-σκίτσο από:

4 σχόλια:

  1. ονειρεμενοοοοοοοοοοοοο αλλη μια δουλεια σου που δειχνει το ποσο χρυσοχερα εισαι αλλα κυριως ποση υπομονη σε διακατεχει.......... τα επιπλα ολα μονη σου τα εφταιξες ??θα χε ενδιαφερον να μας δειξεις εχω κ γω ενα κουκλοσπιτο το δευτερο που δεν τελειωσα....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Σοφία,
    Ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Τα έπιπλα ναι, τα έφτιαξα μόνη μου. Για να σας δείξω κάτι, δεν ξέρω τι ακριβώς θα μπορούσα να κάνω. Ίσως, κάποιο αντικείμενο ή έπιπλο από το κουκλόσπιτο. Θα μπορούσα πάλι ένα πολύ πιο απλό κουκλόσπιτο. Θα δω. Σε ευχαριστώ και πάλι για το εγκάρδιο σχόλιό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικοοοοό... παρακαλώ ένα τέτοιο σε κλίμακα 1:1, θα γινόταν? μαζί με τα καδράκια, ταπετάκια, όλα μαζί. Ρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oh how lovely! You are so talented. Thank you for sharing your work with us!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...